ilknuraydinnn UmayUrazMoms evet terlemesi sıkıntı takip ettiğim bir çocuk doktoru biraz üşüsün ama terlemesin diyor.
Nurtalib UmayUrazMoms işte acele etmemek lazim bu senenin ürünleri tam cikmiyor gecen yildan kalanları koyuyorlar bende oyle almistim cesit yoktu aldim giydirdim o gun grip oldu bebegimin birisi bi daha da giydirmedim bosa gitti yani
UmayUrazMoms Nurtalib lcw ful eski sezondu kızıma geçen kış aldığım herşey vardı indirim etiketini üstüne zamlı fiyat yapmışlar
1prens1prensesannesii UmayUrazMoms benim evim de 22 derece civarı. 1.0 tog kullanıyorum. Altına ince bir pijama. Terletmiyor da üşümüyor da
UmayUrazMoms SedaMeyra o kadar düşmez ki bu gece öyle yapayım bari dereceyi kapatayım bakalım kaça düşecek
Umay_ UmayUrazMoms Oda ısısını yatmadan önce cami açarak 19-20 derecelere kadar düşürün ve sadece zıbın ile yatırın bence. Bu şekilde 1.6 tog etkisine iner. Bi deneyin. Ben de LCW 1.6 tog kullaniyorum. Yattığı oda 20 derece civari. Sadece zıbın ile ne üşüyor ne de terliyor. Tam ideal😊
Aysenes UmayUrazMoms benm evim de 22 derece bende 2,5 tog tulum giydiriyom ama benm ki terlemiyor benim tulum kollu bacaklı degl ama. Koları felan acık.
Gin UmayUrazMoms o sıcaklık için 1,5 veya 1,7 tog yeterli olur içine sadece zıbın giydirmek kaydıyla. 2,5 tog 17-18 dereceye düşerse kullanıyordum ben.