Zynp35 1prens1prensess 112 ara cocuk dr ları konuşuyormus anlat icin rahatlasn canm test verdini cikamadini soyle gobek fıtıgı flan olmasn bebek sandm bn bebek değilmiş ara hemen bilgi al gec olmadan ne olur olmaz aklndaa kalmsn
bidibidibidi 1prens1prensess olur. Batikon daha iyi olur hatta. Benim bebeğimin göbeği düşerken eşim eczaneden göbek bağı için dezenfekte seti almıştı. Resmen kolonyayı spreyin içine koymuşlardı. O yüzden alkol dedim. Yoksa batikon harikulade olur
1prens1prensess Yenigelinyenianne göstericem de şuanda eşim ve ben covid olabiliriz test verdik sonuç bekliyoruz sonuç gelene kadar evden çıkmayın sakın dediler şmdi ne kadar önemli bişey bilemiyorum da 2 yaşına giricek oğlum ilk defs böyle bişey ke karşılaştım normale göbek bağı düşerken böyle bir görüntü olurdu şaşırdım kaldım görünce ambulans mı arasam çok acil bir durum mu yoksa pansuman yapıp sabahımı beklesem birde göbek iltihap oluşmasın diye kızıma sprey almıştım 7 aylık daha tahiri geçmedi onumu kullansam acaba sabaha kadar ne yapıcağımı bilemidim resmen
1prens1prensess bidibidibidi evde oda var kızım dha 7 aylık onun için almıştım pakette açıldıktan 1 sene boyunca kullanılır gibi şey yazıyordu yani daha geçmedi tarihi acaba onumu kullansam ay kafam karıltı resmen
Yenigelinyenianne 1prens1prensess siz evden çıkamıyorsanız akrabalarınızdan birileri götürsün hastaneye bence küçük çocuk neden birden bire böyle olmuşki göbeği allah şifa versin batikon un varsa sür ama üstünü kapatma hava alsın
Yenigelinyenianne 1prens1prensess rastgele birşey de kullanmayın sprey krem gibi mutlaka bi dr a gösterin
bidibidibidi 1prens1prensess hiç hiç mühim değil İnan. Mühim olan oradaki bakteriyi öldürmek. Batikonda bunu yapar diğeri de. Her duştan sonra ve günde 3 kez silin. Yalnız akıntı devam ederse mutlaka ve mutlaka doktora gidin mühim birşey olabilir
1prens1prensess Yenigelinyenianne akşam sürdüm zaten sürdükten yarım saat geçmeden test sonucum geldi direk götürdük hastaneye enfeksiyon kapmış antibiyotik verdi o kdr korkulacak bderece değil dedi doktorda şükür
1prens1prensess bidibidibidi enfeksiyon kapmış sürdükten sonra hastaneye götürdüm de doktor çok önemli şekilde değil antibiyotik le düzelir düzelmezse tekrar gelirsin dedi
Nursrbga Bebek göbeğiyle oynamış olabilir mikrop kapmıştır benim kızımda böyle olmuştu doktor bana sormuştu hatta göbek deliğiyle mi oynadın diye . Muhtemelen bebek yapmıştır doktora görünün. Bize krem vermişti çok kısa sürede düzeldi .