alimeninannesi Merhaba annelerim kızım 4 aylık birazcık huysuzlanmaya başladı durduk yere ağlamaya başlıyor elleri sürekli ağzında acaba diş mi çıkarıyor. Tecrübeli annelerden yorumlar bekliyorum 😇😇
Meski alimeninannesi nur topu gibi atağınız olmuş😊ama dişlerde başlar kaşınmaya yani bizim öyle olmuştu ama çıkmaz daha.google yaz istersen atak haftası hesapla diye .dış sancı yapmaz daha brnce
alimeninannesi 34_21_23 Ben de anlamadım ki artık yok atakmış yok kolikmiş bunlar ne yav böyle 😂 anneme söylüyorum bu terimleri bizim zamanımızda sadece gazı olurdu bebeğin yeni mi çıktı bunlar diyor 😂 olması gerekeni yaşasınlar da sağlıklı olsunlar😇😇😇
alimeninannesi Meski Ay atak haftası diye bir şeyde mi var hiç bilmiyordum 😮 Ben bak mıyım çok evhamlıyım kafayı yerim tatlı yorumunuz için çok teşekkür ederim☺️
cemreninnannesii alimeninannesi atak olabilir ama dişlerde yerini yapmış olabilir kızım 5 aylıkken salya akıttı çoook mızmızdı 6 aylıkken çıkardı dişini rahatladı
elediyebiri alimeninannesi bebekler genelde ellerini kesfedince hep emmeye baslar. Kizim 4 Ay 27 günlük hala Ayni😂😂 3.5 aylikken basladi. Simdi salya da akitiyor sürekli 😂😂
alimeninannesi elediyebiri aynen benimkide öyle neredeyse yeni doğanken bile elleriyle oynuyordu O yüzden ayırt edemiyorum diş mi çıkarıyor bana naz mı yapıyor 😂
Deletedmom54554 alimeninannesi 4 aylık benim kızım aynı durumda ama zaten bu ayda huysuz oluyorlar normal yanı diş olsa damağında belli
bartu2021 alimeninannesi oğlum 5 buçuk aylık. Aynılarını yaşadım 4 aylıkken ve geçen hafta dişi çıktı 😊
minikkusssss alimeninannesi 4 ay 20 günlük dişlerimiz patlamıştı dedikleri gibi atakta olabilir ama aşırı huysuzdu kızım benim o dönemde , saçlarımı yolmaya başlamıştım derece siz düşünün 😂 şuan 13 ay 18 günlük 🙄 13 tane dişi var hala zorlanıyoruz 🙄 çok zor bi dönem
DaisyMom alimeninannesi atakta olabilir diste.Benim kizimda oyleydi 5 aylikken alttaki dislerini cikardi.Simdi 8 aylik 7 bucuk aylikken ustleri cikarmaya basladi.☺