Granitsiyanit Kizlar 20 haftalık gebeyim 2 gündür belimde ve karnımda sancı var nedeni ne olabilir başına gelen var mı
kenankaan Granitsiyanit yorgunluktan olabilir, çok ayakta duruyor musunuz? Ben de 20 haftalık gebeyim, ne zamanki ayakta fazla kalsam eğilip kalkıp iş yapsam karnım ve belim ağrımaya başlıyor
Kubra5657 Granitsiyanit canım benimde 16 haftadan sonra belim çok agrıdı doktor magnerom verdi yani magnezyum suda eritilen magnezyum elsikliğinden oluyormus geröektende geçti hatta bazen bacaklarıma kramp girerdi onuda kaybettirdi