Ybusraugur benim canım bebeğim 1 buçuk aylıkken ameliyat oldum şuan 3ay 25 günlüğüz. Hemen atlattım iki gün emzirmedim sağdım döktüm sonrasında yazdığı antibiyotik emziririken içilen bi ilaçtı Doğumda da onu kullanmıştım emzirdim ama karnımdan tutamadığım için bi iki gün birinin yardımıyla emzirdim.