Merhaba anneler, oğlumu 3 buçuk aylıkken sünnet ettirdik. Aradan bir ay geçti ve sünnetli yer içe doğru gömüldü. Pipinin baş kısmı içeriye gömüldü yani. Bu düzelir mi? Yoksa doktoramı gitmemiz gerek bilgi verir misiniz? Bu durumu yaşayıp iyileşen normale dönen bebekleriniz oldu mu? Çok endişelendim lütfen yardımcı olun.