Bebeğim 4 ay 10 günlük. Şimdiye kadar hiç kaka problemimiz olmadı. Hergün mutlaka kaka yaptı. Başlarda her bezi kakalı olurdu. Sonra 2 ye felan düştü. İlk defa bu 10 gğndür felan 2 3 gün yapamıyor ve yaptığında aşırı kötü kokulu ve mukuslu bir kaka yapıyor. Gaz çıkarıyor ama gazı da çok kötü kokuyor. Başına böyle bir şey gelen var mı acaba. Bugün doktora götürecektir fakat randevusu dolmustu doktorumuzun. P.tesi götüreceğim.