Hanımlar oğlum ( 3 yaşında )bir aydır burun akıntısı ve tıkanıklığı yaşıyor antibiyotik buhar filan kullandık geçer gibi oldu yine geldi. Bugün sabah da uyandığında hafif ateşi vardı yemek filan yediremedim sonrasında kustu zar zor bir şeyler yedirdim ve pedifen verdim ( doktor önerisiyle ) . Doktorumuz ptesi var acile götürmek istemiyorum hiç ilgilenmiyorlar. Ne yapabilirim acaba ?