Kaderremree 1,5 aylık bebegimin sürekli burnu tıkalı fizyolojik suylada yıkayınca balgam oluyor Nem makinasının içine bebegime zarar vermeyecek hangi uçucu yagı koysam fayda görürüm deneyimli anneler yardımcı olurmusunuz
Linamommmm Kaderremree bizde kullanıyorduk ama doktor yağ kullanmayı yasakladı bir de günde en fazla 4 saat çalıştırın dedi. İyi değilmiş
Cheddar Kaderremree benim kızın doktoru nem makinesini önermedi hiç. Bakteri ürettiği için hastalıkları ve alerjiyi daha çok tetikliyormuş. Çok kullanmak istiyosan gece yatmadan 2saat çalıştırıp sonra odayı havalandırmalısın demişti. O yüzden hiç almadık. Peteklere 3 adet suluk koyuyorum. Her gece yatmadan havalandırıyorum odasını
Kaderremree Nem makinesinden başka bir tavsiyeniz varmı acaba olmuyor çünkü burnunu açıyorum 10 dk sonra yine tıkanıyor