Semaarya 50 günlük bebeğim var bu aralar gündüzleri hiç uyumuyor yarım saat uyuyor geri hopp kalkıyor kucağımda uyuyor besigine koyunca anında kalkıyor evde zombi gibi dolanıyorum dizinde bebeler böyle mi atak matak mi nedir anlamadım tukendimmmm gerçekten 🥴🙄
Mlkdr Semaarya 1 hafta sonra 3 aylık olacak kızım anca banyodan sonra verimli bı uyku uyuyo.havalardan dolayı hepte banyo olmuyor artık.kucagimda uyutuyorum yatırınca çok geçmeden uyanıyor kızım çok yorucu oluyo bende hiç uyuyup dinlenemiyorum 😔 kendi kendine uyuyup kaldığı günleri görürüz inşallah
[silindi] Semaarya kuzu bizim bebeklerimizde öyleydi emin, biraz daha büyüsün, bi tuk daha düzeliyor.5 ay olsun,uyku eğitimi verisin. Rahatlarsın.çünkü şu an, sadece tek bildiği meme ve anne.uykuyuda meme emerken, alıyor çoğunu.o yüzden sık dişini.
Kaderremree Benimde oglum da 50 günlük uyutuyorum yatagına koyup odaya gelmeden tekrar aglıyor.Yine sizin 30 dk uyuyormuş ben 10 dk bile razıyım valla😁
piamater Semaarya merak etme daha çok küçük.. Bende de ikiz var 3 aydan sonra biraz biraz düzene giriyor her şey.
Patika O daha doğduğunun bile farkında değil anne kokusundan teninden ayrıldiginda öleceğini parcalanacagini hissedermis bebekler derin uyku icin güven duygusunun oluşması lazım aranızda benim oğlum 3 ay göğsümde üzerimde uyudu gece gündüz. 7 aylığız sarılarak uyuruz birbirimize dokunmadan nefesini hissetmeden yapamayız bugünleri bir daha geri gelmeyecek.
Patika Semaarya Ağlamayani yok ki bunların :) Bir ihtiyacı vardır karnı tam doymamış olabilir ya da gazi olabilir. Bir de siz stresliyseniz onu kesinlikle hisseder. Bir kere kötü bir haber almistim çok gerilmistim uykusundan uyanıp çığlığı basmıştı doğa üstü güçleri var bunların:)
Semaarya Patika emzik almadığı için 7 /24 meme istiyor 😅 gazını da sürekli çıkartıyorum dua ediyorum Allah’tan kolik değil çünkü gurbete gelin geldim burda kimsem yok tek olduğum için çok stres yapıyorum bazen dediğiniz olabilir