Pazartesi günü muayene olmaya gitsem Kalp atışını duyabilir miyim ben hamile olduğumu bilmeden aşı olduğum için Endişelerim var keseyi görmeye de gitmedim burada bir bayanın yazdıkları kafama takıldı benim gibi bilmeden aşı olmuş hamileliği doktora gitmiş ne kese görülmüş ne kalp atışı Beta değeri de gayet iyiymiş