Burası ahkam kesenlerle dolmuş. Evet hepimiz anneyiz, hepimizin gözlemleri, hepimizin az ya da çok tecrübesi var. Peki neden çok bilmişlik yapıp “bu böyle “şu şöyle” şunu şöyle yap” gibi söylemler var ki ? Ben birine yorum yaparken sorusuna cevap veririm bence böyle ama yine de sen bilirsin, yine de araştır, yine de bir doktora danış.. gibi sözler söylerim. Ama BAZI SÖYLEMLERİNİZ YANLIŞ YÖNLENDİRMEYE SEBEP OLUYOR. Yok neymiş tv gelişime katkı bile sağlıyormuş ordaki ses ve görüntülerle çok şey öğreniyormuş(işleri yapmak için bahane) , yeni normal doğum yapmış makata kadar dikişli anneye kantaron yağı sür diyen var (açık yaraya sürülmez), bebeğe su verme konusunda “en iyisi arıtma” cümlesini duydum(kendisi de pazarlamacı olduğunu söyledi zaten” Daha bir çok örnek verebilirim ama burda amacım kimseyi yermek değil. Vereceğiniz herhangi bir “kesin” tavsiye birine kötü yönde vesile olabilir. Daha dikkatli olmakta fayda var hanımlar👍🏻