Selamun aleyküm hayırlı Ramazanlar 🙏❣️
Fasulyemin mamasını 1 hafta önce değiştirdim. Aptamil kullanıodum içmemeye başladı hep bir mide bulantısı söz konusuydu. Sma aldım onuda arada içerdi. Bugün 2 defadır içtiği gibi üst baş bırakmadı direkt kustu. Hani zorlada içirmedim. Son yudumda mide bulantısı yaşadı ve olduğu gibi çıkardı. Tecrübeli annelerimiz vardır muhakkak. Sizce neyden kaynaklanıyordur? Mama değiştirmem gerekir mi?