beyzaygt Hanimlar 2 aydır kızımın kaaksı yeşil doktor normaş dedi ek gıda falan ama turkiydeki doktor mikrop olablir dedi , birde önceden isalimsiiydi şimdi ise cok katı
Morfrenk beyzaygt demir damlası kullanıyorsanız o yapar, yeşil sebzeler tüketirse oda yapar, üşütürse oda yapar bebekte normalden farklı bir durum yoksa sıkıntı yoktur. Yeşil kaka tehlikeli sayılmaz normaldir