Nutellamm Bulaşık makinesi çamaşır makinesi buzdolabı ne marka aliyom sizce siz ne kulaniyorsnz memnun musuzn
fanatikfenerli Nutellamm buzdolabı çamaşır fırın Bosch kullanıyorum aşırı memnunum lakin arıza yaparsa parçaları çok pahalıymış🥲 bulaşık makinem Arçelik ondan da memnunum .
PurpleTail Nutellamm tüm beyaz eşyalarım Bosch ve çok memnunum. Annemin de arçelik hiç memnun değil :)
BAL_KIZIM Nutellamm Ben bugün gidip bulaşık çamaşır fırın aldım arçelikten önerdiler bende aldım bakalım nasıl
Minigim12_ BAL_KIZIM benim arçelik herşeyim memnunum ama buz dolabıma kurbanda et atmıştım donmamıştı hep kan gelmişti çok kötüydü ama oda bizim hatamızdı galiba başta biraz soğutup öyle atılıyor mus
Nutellamm Minigim12_ biz etleri iki gün sağ sol donderiyoruz ki iyice buz tutsun diye yoksa kanbirakiyor
Sherlock1180 Nutellamm bulaşık makinasi çamaşır makinası vestel buzdolabi siemens ankastre set bosch hepsinden çok memnunum
lalbg Nutellamm evlenirlen Arçelik almıştım her şeyi. Ama memleketteki evimizde her şey siemens. Eğer bi gün değiştirirsen siemens alırım.