MLSVS Marka yazmaya izin var mı bilmiyorum ama yeşilmarka pişik kremi kullanan oldu mu? Bepanthol kullanıyorum 7 aydır ama kimyasal içeriğinden dolayı değiştirmek istiyorum üstelik kızım ilk kez pişik oldu ve çok kötü oldu. Muhtemelen ek gıdadan..
Elifsmotherr MLSVS Pişik önleyici krem kullanmıyorum. Pişik olunca doktorumuz Hamazinc yazdı. Hemen geçirdi, şimdi de haftada bir falan sürüyorum hafif Kızarıklık olunca çok şükür bir daha pişik olmadı. 🙏
MLSVS newmom92 2 arkadaşım doğumlarından beri mustela kullanıyorlardı memnun kalmamışlar. Bebekten bebeğe değişiyor bence kremler
Handeyz MLSVS hamaten pomad kullanıyorum. her ay düzenli olarak doktora gittiğimde elimde olsa da yedek olarak yazdırıyorum. elimde sabamed mustela ve sudo krem var ama en çok hamaten kullanıyorum. hamateni her sabah gece bez değiştirmediğim için sabah altını temizleyip sürüyorum. çok memnunum..
Handeyz MLSVS sgk ödüyor bir kısmını. aynı zamanda ilacı yanık tedavisinde de kullanabilirsiniz. yetişkin çocuk bebek farketmez. ne demek. geçmiş olsun.
Hayalayaz Bepantolun üzerine krem görmedim kızımın bebekliğinden beri hep pişik sorunumuz vardı ne denediysek hiç yaramadı bepantol baya işe yarıyor oğlumada şuan uni babynin pişik kremini kullanıyorum gayet iyi
Huysuzvetatli MLSVS Hamazinc kullanıyorum çok memnunum. İçeriğinde çinko olan pişik kremleri tercih etmemizi söylemişti doktorumuz.
Maya1 MLSVS pişik mi emin misiniz. Bizim e oldu ben de lisik oldu sandi m. Mantar olmus. Doktor bi krem hazilattirdi eczaneye simdi onu kullanıyoruz. Pisim kremi de hamazing diye bir krem. Içerisinde çinko falan olmaai lazimmis
MLSVS Maya1 pişik mi bilmiyorum su toplamış gibi minik minik… Hiç pişik olmadı doğduğundan beri bilmiyorum yarın kontrolümüz var inşallah mantar değildir.