3 gundur atesi 39-38 arası gidip,geliyordu. Bugunun sonunda esimle kavga ettim sonunda ben gidicem hastaneye dedim sen gelme.cunki esim gecer gecer soguk alginligidie diye diye 3 gun bekletti.Bugun gittik lavma yapti dr kaka tahlilinde mikrop cikti.Karın filmindede gaz çıktı cocugum bos yere uzun sure daha cekmeye devam edicekti.antibiyotik yazdi onu kulanacagım..ayni durumda olanlar varmi salgında var sanirim