Kahve genelde hergun iciyorum dogumdan sonrada icmistim tabi o ilk zamanki kadar siddetli bas agrisi hic yasamamistim da zamanla zamanla bas ağrılarım sıklaştı kimi zaman hafif kimi zaman siddetli normalde ağrı kesici kolay kolay içen bi insan degilim ama geçen gün gece kalkip ağrı kesici icip yatmıştım, sırt ağrım da oluyo maalesef spinal sonrasi kalıcı mi bunlar acaba