Hanımlar arkadaşım var bir tane onun İçin soruyorum bu ovülasyon testi nasıl yapılıyor net bir şekilde anlatacak olan var mı Allah rızası İçin çift çizgi mi olması lazım . Benim bildiğim c kısmı çatlamış gözükmesi lazım ama bazıları iki çizgi tam kırmızı olsa yeter diyorlar net bi şekilde açıklayın lütfen belki bizim sayemizde bebeği olur hayır işlemiş oluruz 3 aydr yapıyor bu ovülasyon testini ama yanlış yapıyor bilmiyor tam net nasıl yapıldığını