-denizinannesi [silindi] teşekkğrler🌸 han oda sıcaklığına hangi tog onu öğrendim şükür 🙈 ama şu an için sanki 2,5 tog fazla geldi gibi 🥴😒
[silindi] -denizinannesi ben diyecektim biraz fazla diye,bunu.dedim en iyisi kendi gözüyle görsün.😍😍 ekran görüntüsünü alıp kaydedin. 😇😇😇
Ozgekrmli İstanbul da yasıyoruz oda ısısı 21 derece oluyor geceleri ben 1.5 tog uyku tulumu ile altına tek zıbın giydiriyorum sabah uyandığında sıcacık oluyor 20 derece ve altına zıbın ince eşofman altı giydirip sonra uyku tulumunu giydiriyorum
SedefK Prenses-annesi1 öyle yapiyim madem ya, belki de geceleri bu yüzden sık uyanıyo bikaç akşamdır 😂