daisybebek İlk dişi gecen ay çıktı şuan altta 3 dişi var henüz üst çıkmadı ve iki göğsümde yara içinde ayrıca birini emerken diğerini oynamak istiyor zaten yara canım çok acıyor. Tepki vermedim olmadı, kızdım olmadı anlamıyor ki çok küçük 😖 öneriniz var mı?
Elifhakan12 daisybebek aynı durumdayız 10.5 aylığız alttan 2 üstten 1 tane çıktı.. Sağ gögüs yara içinde emerken ağlıyorum.. Vazelin sürüyorum iki günde pek fena görmedim
yasemin96 daisybebek Bende tam böyle bir post açıcaktım sizinkini gördüm durdum😂 bizde 11 aylığız altta iki üstte iki dişi var kucağıma alırken boynumu uzanıyorum ya geliyor burnumu yanagımı ısırıyor emzirirken göğsümü ne yapıcagımı şaşırdım bide tutup bırakmıyor ben çığlık atınca bırakıp gülüyor oyuna çevirmiş gibi 🤦🏻♀️
SensizAsla daisybebek 9.5 aylık oğlum hem alttan hem üstten dişleri var ısırdı ve yara oldu geçen gün iltihap akıyordu artık o derece açıldı ve kötü oldu doktor madecoscol ve hanedan krem vermişti dönüşümlü olarak onları sürdüm tabi bi de antibiyotik kullandım. Şimdide lansinoh un göğüs ucu kremlerini dönüşümlü olarak sürüyorum iyileşmedi halen ama en azından emiyor iltihap degil artık ama çok zor ben emzirirken açıdan dinlediğimi biliyorum annelik işte yinede emziriyoruz kızınca oyun sanıyor daha çok yapıyor tepki vermemekte çok zor artık yapacak birsey yok gibi 🤦♀️Canları sağ olsunda ne yapalım dayanırız 👶🏻♥️
Elifhakan12 daisybebek iyileşene kadar diğer gögüsten emzirmekten başka yol bulamadım.. O gögüsümde sağıp bikaç gün daha vazelin sürücem. Çevremdekiler öyle yapmışlar
daisybebek Elifhakan12 ikisi de yara ve aynı anda bir o bir o emiyor, birini emerken parmağı ile diğeri ile oynuyor düşün, korkarak ve acı çekerek emziriyorum 😖😫
Elifim1512 YouTube de bı kadın var ne yapılması gerektiğini çok güzel anlatiyor dinlemenizi tavsiye ederim
Elifim1512 Kızım 9 aylıkken issiriyordu Ben 1 hafta mama kullandım geceleride uyku arasında emzirdim. Daha sonra unuttu
daisybebek Elifim1512 çok mantıklı ama hiç mama kullanmadım şükür ama böylede iyileşmeyecek gibi çaresiz kaldım
Ozbek42 daisybebek benimde 2 hafta önce olmuştu sağım yapsam bile olmuyordu kanıyordu gece yatarken vazelin sürdüm bi kaç güne toparladı aç oldugu an meme verin ozaman ısırmadı oğlum ve gece uyurken emzirdim
daisybebek Ozbek42 şükür bugun ısırmadı ama okadar yaraki emerken acıdan canım çıkıyor. Şekilden şekle giriyorum 🤐🤐🤐 gıkımı çıkaramıyorum oyun sanmasın diye
daisybebek ArdicEge inanırmısın okadar büyüdüki uçları gümüş kapaklarım vardı onlar bile kapatmıyor artık , silikon ucu farkeder kendi çıkarır valla onlara aklı eriyor 😪
Svcnvebebegi daisybebek 14 aylik oldu kizim. 10 ayliktan beri isiriyor. Maalesef kizdim bagirdim bir işe yaramadi. Bende emerken bakıyorum sürekli. Tam isiracagi zaman yada isirmaya basladigi zaman hemen memeyi agzindan cekiyorum. Ben böyle cözum buldum. Meme emerken takip edin isiracagi zaman agzindan cekin hemen..Hatta bazen kizim bırakmıyor. Elimle agzini açıyorum. Ben alistim artik ne yapalim 😁
nazenin3233 Her bebek mi ısırıyor dişleri çıktığında acaba yaa 🥺 cidden insan tedrgin oluyor valla daha minicik ama yarın birgün Allah izin verirse başımıza geleck