Elizanhavva Hanımlar 18 günlük lohusayım ama kanamam 13 gün sürdü doktora da gittim kontrol için normal dedi ara olur sonra kanama olur dedi ama kanamam bitti lekelenme bile yok başına gelen var mı endişe etmelimiyim bilemedim 🥺
birtutamsac Elizanhavva 40 gün sürecek diye bi şey yok canım benimde 30 gün sürdü ama kanama şeklinde değil ara ara lekelenme şeklindeydi son 10 gün kadar
Derya-Anne Elizanhavva benim 1 hafta sürdü sonra bitti canım ara ara lekelenmelerim oluyo bazen az bazen çok şeklinde ve doğum yapalı 2 ay 8 gün oldu hala adet olmadım dün doktora gittim emziriyomusun dedi evet dedim emzirirken 1 yıl kadar adet görmeyebilirsin normal dedi. Sende emziriyomusun bebeğini hormonlardan kaynaklı adet gorulemeyebiliyomuş
Limonataa Elizanhavva Endişelenecek durum yok bence benim 70 güne kadar durdu bazen yeni doğum yapmış çoğaldı bazen lekenleme sadece böyle böyle 70 güne kadar sürdü
Evrim1906 Elizanhavva hayır canım benim de 15 gün sürdü sonrasında lekelenme falan olmadı hatta 40ım çıktıktan 2 hafta sonra falan eski adet düzenime geri döndüm
Elizanhavva birtutamsac o zaman normal dimi 13 gün boyunca yoğundu bnmde canım leke dahi olmuyo ondan takıldım
Elizanhavva Derya-Anne canım ben adeti geçtim doğum sonrası kanamam kısa sürdü ona takıldım normal o zman evet emziriyorum ilk doğumumda 7 ay sonra adet olmuştum bunda ne zman olurum Allah bilir artık
Derya-Anne Elizanhavva benimde kızımda 27 gün sürmüştü 1 hafta sonra adet olmuşum ama aşırı kanamam olmuştu korkudan hastaneye gitmiştim doktor rahimde biriken pis kan boşalmış korkma demişti. Oğlumda da sadece 1 haftacık sürdü aşırı değil çok az kanamam oldu doktoruma doğumdan 5 gün sonra dikiş kontrolüne gittiğimde sormuştum normal kanaman az olabilir demişti
Elizanhavva Derya-Anne cevaplarınız için çok sağolun bugün kanamam oldu tekrardan vala sevindim içimde kalmasın dimi ama 😬😂
Derya-Anne Elizanhavva beni.henuz bisey yok Sadece ara sıra lekeleme oluyor o kadar bakalım ne zaman adet olucam