Askin Merhabalar benşm bebeğim 2aylık her akşam saat 7 gibi huysuzlaşıyor gazı yok karnı tok uyumuyo neden olabilir😔
Yorgunannee_dd Askin gazı vardır büyük ihtimalle her ne kadar çıkarsada yeterli olmuyor midedeki çıkıyor da bağısartaki biraz zorluyor bebeleri bizimde gündüz iyi gece 1 oldumu başlıyor huysuzluğa
TheBossMom Ağız içine de bakın pamukçuk olmasın dili beyaz beyaz o da yapıyor ya da gaz maalesef benimki de öyle yapıyordu kolik sandım bir ara geçti sonra kendi kendine