hilal20 cnaım ben neredeyse telefon m damlaları kullandım fayda buldugum sadece relactaz oldu sütteki laktozu parçalıyormuş oda rahatlattı baya şimdide nurse harveys colex şurub aldım ıkınıyordu sabahları hep uyanıyordu oda geçti gibi şükür doktoruna danısarak kullanabilirsn kızım uyumuyordu huysuzdu relactaz ı kullandım cocuk ertesi gin uyudu tüm gün sora yavas yavas düzeldi şimdi sadece uykuya geçerken mızmızlanıuor 3,5 aylık kızım ama 2. Hafta baslamıstı zmde gazlar kolik demişti doktor bir de biberon kullanıyosanız kolik biberonu tavsiye ederim biberonu çalkalamıyorum ben kaşıkla karıstırıyorum köpürmesin diye