Merhaba anneler
Benim 2 aylık kızım var yeni anne olduğum için tecrübeli değilim o yüzden tecrübeli bilgisi olanlardan fikir almak istedim benim kızım doğduğunda sarılık yüzünden çok huysuzdu ayakta sallanmaya alıştı şimdi ise durum artık çok kötü olmaya başladı ya kaynanam ya ben gün boyu ayağımızda sallamaya mecbur kaldık bu alışkanlığından nasıl vazgeçirebilirim artık çok zorlamaya başladım iş yapamaz oldum bi fikri olan çözümü olan varsa yardımcı olursa çok memnun olurum