Ayazinannesiseyda Meehaba anneler bugün beşinci ay kontrolüne gittik. Doktorumuz demir vermedi yedinci ayda kan tahlili den sonra eksik çıkarsa verecekmiş. Benim oğlum anne sütü alamıyor pek. Çoğu doktor da veriyormuş demir. Sizce ben kendim alıp vermeli miyim
Mircet Ayazinannesiseyda 4. Ayda demir takviyesine başlamıştık biz kullanmamıza rağmen düşük çıkmıştı sonrasında
Nazlideniz Ayazinannesiseyda Sağlık ocağı 4. ayda direk Ferrum verdi, bu ayda demir başlanıyor dedi. Yani doktor neye göre erken dedi ben anlamadım. D vitamini ve demir damlasını hergün kullanıyorum.
S-oy Ayazinannesiseyda bizim de doktorumuz direkt başladı kan tahlillerini bu ay yani 9. Ayında kan taraması yapıldı
Ayazinannesiseyda Mircet yani benim bebeğim anne sütü bile almıyor o yüzden eksik çıkma ihtimali yüksek doktor da erken şimdi dedi yedinci ayda ver kararsız kaldım
Diyebirisi 4.ay kontrolünde saglik ocagi ferrum verdi.ben temiz içerikli olsun diye baska doktordan bilgi almak istedim 5 aya yaklaştık daha yeni gidebildim 1 ay gecikmeli baslicam bende
Utkucan Ayazinannesiseyda ek gıda ya başlayınca test yaparak başlamak en doğrusu rutin veriliyor ama bu doğru değil benim doktorumda söylemişti belki hiç ihtiyacı yok çocuğun
Diyebirisi Utkucan ferrum ağır bi damla direk fazla fazla yüklüyo demiri ağır geliyo çocuklara o yuzden dedi kabız yapması ondan mis
Ayazinannesiseyda Utkucan öyle de bir ihtimal var ama yedinci ay da çok geç sanki bilemedim ısrarla şimdi değil diyo adam yılların doktoru başhekim hastanenin kötü bı doktor olsa onemsemem de anne sütü de almadığı için eksik çıkmasından da korkuyorum
Tugbakivanc Ayazinannesiseyda bizim de o zaman gittiğimiz doktor vermedi tahlildeb sonra dedi ama ben verdim. Demir depoları dolu olması için veriliyor 4. Aydan itibaren. 8 aylıkken kan tahlilleri yapıldı demir kullanma demedi doktor. (Başka doktor ile devam ediyoruz o kullan demişti)
cnsgrn Ayazinannesiseyda benim oglum anne sütüyle besleniyo şuan 5.5 bck ayligiz 4.aydan itibaren demir ilacina basladik