Kızlar biz ek gıdaya başlayalı 3 gün oldu 3 gün kuralıyla havucu bitirdik bugün.Anlamadığım şey doktorum mevsim sebzesi kabak,patatesten sonra ıspanak,brokoli,kereviz demiş bunlar uygun mıdır özellikle ıspanak için 8. Ay diye okudum bir yerde?sebze meyvelerden sorma da çorbaya geçmeyi düşünüyorum çorba da mı 3 gün kuralıyla verilecek yardımcı olursanız çok sevinirim ?