Glsm28 Kuzum 20. Ayına girdi 😀 2 yaş sendromu biraz var biraz yok 😀 çok geveze ve şarkı söylüyor sürekli 😀🥰💓🧿 siz de durumlar nasıl haydi analar yazın 😀
Fun Glsm28 bugün tam 20 aylık olduk sendrom dediğiniz gibi bi var bi yok ama geçen hafta aşırı kötüydük. Uyku problemimiz hiç olmadı kilo zaten aldı başını gidiyo😅 günler güzel geçiyo kış nasıl geçicek bakalım..
Eylul06 21 Aylıgız cok huysuz ve ilgi istiyor sürekli tv yada telefonla biraz sakinliyor sizler izletiyor musunuz konuşmasını etkileyecek ye korkuyorum cok