Pinarmete Geçmiş olsun , biz dört aylık aşısında bayağı zorlandık ondan önceki aşılarda hiçbir sıkıntı yaşamamıştık .Sabah 11 gibi aşı olduk gün içinde hiçbir şeyi yoktu gece ateş başladı çok calpol verdim 5 saatte bir ertesi gün yine ateş ve huzursuzluk oldu hep ağladı iki gün bu şekilde geçti sonra düzeldi çok şükür ama ben bayağı endişelendim .Umarım 6. ay aşısında aynı şeyleri yaşamayız yine .🌼