Kızlar iyi akşamlar. Kızım 1 yaşında, kalça çıkıklığı problemimiz yoktu, bebekken kontroller vs yapılmıştı. Fakat bugün bir tanıdıgım, “ayağının birini sanki topallıyormuş gibi yapıyor, kalça çıkığı olabilir” dedi. Kafam takıldı. P.tesi doktora gidip göstereceğim ama doğru olabilir mi? Kendi kendine kalkıp oturabiliyor, yürüyebiliyor, emekliyor yani kalça çıkıklığı olan bunları yapabilir mi ki? İnternetten biraz arastırdım ama tatmin olamadım. 😥😥