Merhaba anneler.Kızım 13 aylık.Bugün öğleden sonra kızımın bir yanağı kızarmaya başladı daha sonra öbür yanağı da.Böyle yara falan gibi de değil al al kızardı hani köy çocukları olur ya soğukta yanakları kızarır onlar gibi kızardı ve sıcaktı.Ateşlendiğini sandım çünkü bedeni de sıcaktı ve 36,9-37,2 oldu ateşi yani ateşi de yoktu.Ev sıcaktır her halde ondandır belki diye düşündüm.Üzerinde de body ve üst olarak eşofman takımı vardı.Demin uyuttum odamız biraz düşük dereceli bizim sıcaktansa eğer bu kızarıklık geçer şimdi düşündüm.Pijaması da kalık değil zaten.Demin baktım ama hala aynı.Advantan krem sürdüm yine etki etmedi artık içime bir kurt düştü neden ola bilir acaba.Ateşi yok,alerji de değil bence çünkü bugün farklı bir şey yemedi hep yediği şeylerden