ezo3535 Selam herkese, 2 ay 25 günlük bir bebeğim var mama yerken çok akıtıyor başına gelen var mı sebebini bilen ??
ezo3535 Alpingo yeni doğan uyumlu doğduğu zamanda onu kullanıyordum , sonra gaz problemi olunca aptamil comformile geçtik şuan gaz sorunu kalktı diye normal aptamile döndük dönünce başladı aslında bu akıtma