kızlar bebeğim kolik bir bebek elimizde bataniyeyi gerip salladigimiz zaman çok güzel susuyor bir anda, ama diğer beşikte, ve titreşimli ana kucağında asla durmuyor. açıkçası bu yüzdende tekrar o küçük hamaklara para vermek istemedik denemeden, duvarda iki tane çivi var biz kendimiz çingene beşiği deniyor sanırım o şekil yapsak acaba elimizde durdugu gibi durur mu ise yarayan olduysa lütfen yazabilir mi ? gerçekten çaresiz durumdayım….