Sevmmm Evet uyku bozulma başlangıcı 4.ay atağıydı bizim de o geçince çok güzeldi ama bu kez de etrafı keşfetme evde sıkılma başladı. Tam bu da yoluna giriyor derken 6.ayda herşey tepetaklak oldu. Bebek arabası ya da kanguruyla sırf uyusun diye gezdirdiğim zamanlar mahvolmuştum. Allahım hepimizin yardımcısı olsun, kolaylaştırsın inş..