watermelonlove saat kaç gibi yaptırıyorsunuz? Ben özellikle öğleden sonra yaptırıyorum hava tam ısınmış oluyor üşümesin diye. Hem saçları vs de akşama kadar iyice kuruyor . Gece serin olduğu için her ne kadar oda sıcaklığı da olsa akşamları banyo yaptırmıyorum. İlk ay hergün şampuan kullanmadım sıcaklarda sadece hızlıca suya tutmak yeterliydi rahatlaması için. sonra günaşırı yaptırdım. Şu an 3ay 18günlüğüz düzeltilmiş 2aylık. Artık üç günde bir rutine çevirdim. Doğduğundan beri mustela kullanıyorum bir sorun yaşamadım. Hatta yağını nemlendiricisini de aldım ama kullanmıyorum. Acaba bir kaç gün hiç nemlendirici, yağ vb kullanmasanız mı cildi nefes alsın. O kadar çok kullanmak da iyi değil bence. Bir de belki size mustela yaramamıştır başka bir markayı deneyebilirsiniz.