Merhaba arkadaslar 8 aylık bebegim var 3. Kez mastit oldum iki kez antibiyotik aldım bu kez kullanmak istemedim nasıl kurtulabilirim tekrarlayan mastitten diye araştırdım ve sorunu cözdüm insallah yaptıgım yöntem emzirme pozisyonunu degistirmek mesela sol gögsünüz mastit olduysa bebeginizin kafası sag tarafa gelecek sekilde emzirin tıkalı kanal açılıyor antibiyotik kullanmaya gerek kalmadan düzeldi benimki aranizda bilenler vardır ben bilmeyenler icin paylasmak istedim denemekte fayda var ben kurtuldum darısı size insallah🙂