Kızlar benim kızım şuan 3 aylık meme ve mama veriyiorum mama sadece 2 defa gece ve gunduz birkere. 20 gündür falan zaten bi iştah sorunu yaşıyorum emmiyo mama yemiyo direniyo savaşıyo çok acıkmadan yemiyo yani baya bi muzdaribim bu konuda. Soruma gelecek olursak biraz gazlı bi bebek oldugu için alyaya SMA mamanın CONFORTUNU verdik gaz olmasın diye mamadanmı damladanmı yoksa alyanın
bünyesimi normale döndü bilemiyorum ama gaz sorunumuz yok çok şükür şuan 3 aylık şimdi maması bitti acaba mama confort diyemi iştahı kapandı bide normal SMA mı alsam tekrar gaz sorunu yaşamaktanda korkuyorum ama biyandanda iştahsızlığını çözmeye çalışıyorum ne yapayım sizce