Merhaba anneler , yeni bir anne olarak aklımda sürekli deli sorular var . Doğumdan önce gümüş kapaklardan almıştım öncesinde kullanmaya da başladım hala kullanıyorum göğüs uçlarım hiç yara olmadı. Ama az önce gümüşün anne göğsüne de bebeğe de zarar verebileceğine dair ufak bı yazı okudum. Sütüm de biraz az mama takviyesi yapıyorum. Kendi kendime acaba sütümü azaltmış olabilir mi diye düşündüm. Üstelik Göğüs ucum sürekli nemli kalıyor buda tetikler mi süt azalmasını acaba? Bilgisi olan var mi ya da kullanan?