Birbaskask Kızlar eşimle ayıptır söylemesi tavuk kızartıp yiyorduk kızımda ağzını açınca verdik 3 4 kere , zararı var mı
Akinege Birbaskask kızartma degıl ama ben haşlama yada fırında vermeye başladım 8 aylık alerjik bebek degılse afıyet olsun hıc bısey olmaz 😀
Neslimi Birbaskask Bir şey olmaz biz de fırında yapmıştık bizimle beraber sofraya oturuyorum biz yemek yerken o da istiyor bende veriyorum o sağlıklı değil bu sağlıklı degil diye her şeye takılmayın tam oraganik her şeyi nerden bulabiliriz kendi yediğiniz yemeklerden de ara ara ağzına verin
Alyameltem Birbaskask 7.ayında ufak ufak tattırmaya başlamıştım şuan 8 aylık gayet güzel yiyor doktorumuz herşeyi verebilirsin birkaç şey dışında onun da ayını bekle dedi listemiz var ne yesek yediriyorum diyebiliriz😂
RuzgarMommys Ben tavuk hic vermedim 1.5 yaşında Bi kere vermişsiniz bisy olmaz ama bence market tavuklari sağlıklı değil. Ben tavuk yiyeceğimiz zaman ona farkli yemek yapip veriyorum
Morfrenk Birbaskask zararlı değil ama market tavukları yararlı da değil hatta bebek için yememesi çok iyi olur
Birbaskask Neslimi öyle yapıyorum organik olan herşeye maddi durum yetersiz malesef yolsa kim istemezzz
Neslimi Birbaskask Bizim de öyle kendi hayat rutinimize alistiriyorum bende olduğumuz ilçe de her sebzeyi bile bulamıyorum ne bulduysam o alabildigimi alıyorum şimdi alistirmazsak ya alerjik bir çocuk olur ya da her şeyi seçen