Kızlar günlük rutini yazıyorum anne sütü alıyor
Sabah uyanır emziririm geç uynaırsa kahvaltı yaptırım. Erken uynaırsa yaptır am emzirir yine uyur uyanınca yaptırım kahvaltı saatı I 10 11 gibi
Kahvaltıda yumurta sarısı peynir bazen zeytin ezmesi ve bir meyvenin püresi içine pekmez bir çay kaşığı
Uyur uyanır corba, sebze yemeği yada yoğurt
Son uykusuna yatar uyanır sebze yemeği yada tam tahıllı unla muhallebi içine meyve püresi karıştırım muz şeftali yada armut
Sonra daha emer uyur, bu arada her uyandığında emer her uyurken emer beni arada isterse yine emzirdim ve arada eline dursun diye kızarma ekmek kenarı veriyorum onu eriterek yemeyi seviyor. Arada farklı tariflerse yapıyorum ama yedir ne sıklığım bu. Sizce doyuyormudur? Hem mızmız ve geceleri çok ok uyanıyor memeğe bağımlı emıyor uyuyor acaba açmı dıyorum ama yiyorsa herşey yemek istiyor vermeyince ağlıyor karsında bişi yitemezisn🤧 doymuyor mu diye dusunuyorum miktar olarak ortalama Bi.ay bardağı oluyor hep sizce nasıl