11 günlük bebeğim var. Erken doğduğu için emme refleksi yoktu.benden de süt gelmeyince hastanede şırınga ile mamaya başladık. Sonra sütüm geldi mamayı bıraktım ama göğsümde 2 dk emip uyuyor. Uyanmıyor. Ben de aç kalıyor diye sağıpta veriyorum. Artık emmeye alışsın istiyorum ama uğraşmak istemiyor. Şırıngadan içtiği süt gibi çok gelsin istiyor. Şırıngadan içerken de aşırı gazı oluyor. Şaştım kaldım. Ne olur akıl fikir verin nasıl emmeye devam ettirebilirim ?