Ysm2019 Bebeğim bu ay çok az kilo almış 650 gram zaten erken doğmuştu küçüktü hem anne sütü hem mama kullanıyorum önereceğiniz kilo aldran gaz yapmayan mama var mı? Sma iyigeceler ve hipp organic combiotik kullandım kilo aldırmadı öyle aman aman 🤷♀️
eylulnisa_20 Ysm2019 bebeğinizin bünyesiyle alaklk çünkü ben kızım hep öyle kilo aldı şuan 14 aylık ve tam 10 kilo , 2700 doğmuştu
Lilababymom Ysm2019 hipp bence içeriği en temiz olan mamalardan yaklaşık 6 aydır hipp kullanıyorum evet şişiren bi mama değil ama sağlıklı şeker oranı yüksek bi mama kullanıp çocuğu sağlıksız bir şekilde kilo aldirmaktansa biraz az almasında ben bi sorun gormedim önemli olan doymasi ve sağlıklı olması kiloya nü kadar takılmayın bence
Akinege Ysm2019 öyle bır mama yoktur çünkü nerdeyse hepsını denedim oğlum yıne de zayıf yanı o bıraz genetık bence kendınızı üzüp de çocuğun mamasını sureklı degıstırmeyın onlara daha yazık oluyor kı her ay 1 kılo alacak dıye bırsey yok normalı 500 ve 1 kılo arası
zeynepbalci Lilababymom ne kadar sürede bi veriyosunux hipp i kızım doymuyo sanırım onla ama fazla ypınca da içmiyor bi saat sonra yine huysuz
Ysm2019 Lilababymom hiip mamanın kokusunu beğenmedi uyurken anca içirebiliyordum zaten şimdiye kadar hep hiip orhanic combiotic kullandık yeni sma iyi geceler maması aldım ama daha içime sinen bir mama olmadı küçük doğduğu için endişeliyim bu yüzden akranlarının kilosuna yakın olsun istiyorum doktor kontrolümüzde az çıkınca kilosu endişelendim biraz 😢
Lilababymom zeynepbalci bebeğiniz kaç aylık. Benim bebeğim 3 aylıkken vermeye başladım meme+mama yapıyorduk 60 la falan başladım ben ama suan benim bebeğim 8 buçuk aylık 210 cc de içtiği oluyor sabah uyandığında falan. Ek gidaya göre suan miktar değişiyor ama ortalama olarak günde toplam 500 600 cc arasında veriyorum. Benim bebeğim ek gida üzerine bile mama içebiliyor bazen o yüzden biz iyi bi örnek değiliz 🤣 mamasına çok düşkün tok olsa bile icebiliyor . Ek gıdayı da güzel yer ama 7 buçuk kilo civari suan. Yemesine göre kilosu fazla değil ama bu metabolizma meselesi biraz da
zeynepbalci Lilababymom anladım maşallah bebişinize 🧿 5 buçuk aylık olcak kızım da nerdeyse hala 90dan fazla içmiyor mama meme gittiğimzden mi nedir ben yokken de 90 içiyo tek 2 saat olmadan bi daha bir daha aralıklarımız çok kısa 🤦♀️
TheBaby Ysm2019 Bebelac nutrikonfor ayda 1 kg katı bir mama olduğı için tokta tutuyor. 1 numata büyük biberon başlığı kullanıyorum katı olduğu için. Sindirimide kolay