Vivalaarya kızım 13 aylık, tüm gün anane ve benimle iletişimde. Babası son dönemde işi dolayısıyla çoğunlukla o uyuduktan sonra ge liyor eve. Ama sabah uyanır uyanmaz koştur koştur babasına gider. Tüm gece bu kadın kahrımı çekiyor demez😁 babası yanımdaysa yüzüme bakmıyor yaa😁 oğlumda işler tam tersiydi bir gram yanımdan ayrılmazdı o yüzden şu an bu durumun keyfini çıkarıyorum. Valla anneye düşkün olmayan bebek güzel şey🤣