hamile kalmadan önce 80 kiloydum 100 kiloyla doğuma girdim 52 gün oldu doğum yapalı 85 e düşmüşüm boyum 170 kilolarımı gördükçe moralim bozuluyo ve aşırı derecede tatlı yeme isteğim var yememeye çalışıyorum ama gün içinde azda olsa illa yiyorum nefsimi köreltmek için sizler doğumdan sonra nasıl kilo verdiniz tavsiyeleriniz var mı