MinikBebeysi https://imgyukle.com/i/kolSBs Kızlar Kızım Doğdu doğalı Yanakları böyle oluyor Asla Gecmiyor suan 1 yasında kuru cılt dedıler hep kremler kullandm nemlendırıyorum gecmıyor .sıvılce gıbı Sankı alerjı gıbı Gelıyor bana Haftaya Kan test verecegız Sızce bu nedır ? Alerji mi .
Purpura26 MinikBebeysi Mustelanın yüz nemlendiricis var avokadolu olan. 2 günde geçirdi. Hala düzenli olarak kullanıyorum
tinyfish Korkulacak bir sey degil ya, bizim doktor mustella nin nemlendirici kremini sur dedi. Gercekten de surdum ve gecti.
MinikBebeysi tinyfish teşekkürler Acaba Hangısı bana fotografını yuklermısın ? Bırkaç tane çeşidi var da hangısını alsam
tinyfish MinikBebeysi benimkisi avakadolu degil. Bence ikisi de ise yarar. Trendyol linkini asagiya yapistiriyorum. Resim eklemeyi beceremedim https://ty.gl/yf4jv5sdfg
Htcdrn Coresatin pembe krem efsane gelir benim kızımda da oluyordu onun sayesinde geçti aynı zamanda bebek egzaması içinde çok faydalı .
Betim Kucukadamimm gürültülü ve mukuslu kakanın yanında ciltte döküntü de varsa elini belirtisidir . Kaka başlı başına alerji belirtisi değildir
Kucukadamimm Betim Döküntü yeni başladı 8 aylık . 1 haftadır döküntü başladı ya . Ne yapcam bilmiyorum 😟 doktora gidecez ama evimizde değiliz başka şehirdeyiz içim içimi yiyor . Burda da beni goturcek kimse yok 😐
Zeh00 Benim kızımda da var doktor egzama dedi yediklerine ve bebeğe yedirdiklerine dikkat et dedi alerjikde olabilir demisti