Sevgi1 Kızlar sol mememde mastit başlangıç diye Dr agumentin yazdi dünden beri iciyorum bebeğin kakasi koyu sari şeklinde ve kana benzer leke gördüm birakayim mi antibiyotiki napim Dr yarım bırakma bitir dedi ama korktum bebeğe dokunuyor sanki
Umayumayumay Sevgi1 ben de süt kanalı tıkanıklığı sebebiyle agumentin içiyorum ama doktor bana bebeğine hiçbir şey yapmaz bu b grubu antibiyotik dedi canım
Sevgi1 Umayumayumay aynn yapmaz bişi bebeklere de veriyoz bunu dedi Dr o zaman niye öyle leke geldi bilmiyorum aç mı acaba dedim aç kalınca gelirmiş ama aç olsa ağlar sürekli bilemedim senin nasıl şiş mi çok göğsün sağlıyor musun