Yenianne21 benim oğlum 3 aylık mama yi yedirirken sola doğru yatırıp 45 drc eğilimli bi şekilde yedirin hemen kaldırmayın 15 dk sonra alın gazını kilo alımında sorun yoksa sıkıntı yapmayın bende çok ilaç kullandım mama degistirdim ama sonuç aynı kilo alımı da düzgün olduğu için doktor sıkıntı yapmayın dedi