Bu konuda her doktorun ve her annenin farklı bi görüşü var. Sen bence içinden geçen neyse onu yap 😅 bende meme-mama giderken bi süre su vermedim sonra bi çay kaşığı vereyim dedim hep tükürdü. Biberonla içireyim dedim suyun tadını alınca geri çıkardı. Sonrasında midesini bulandırmamalı için bir ay kadar vermedim. Şimdi 4 aylık artık emmeyi bıraktığı için hep mama veriyorum mama sonrasında da biberonla bi kaç yudum su içiriyorum. Pamukçuk olmaması adına😇 yaniii tamamen senin tercihin herkesin kendince haklı sebepleri var 😅