Arkadaşım için yazıyorum oğlu çok huysuz sürekli ağlıyor sürekli yırtılırcasına ağlıyor iki gün iyiydi ilk defa şimdi yine başladı
gaz problemi yüzünden ağlıyordu almadığı ilaç yapmadığı şey kalmadı şimdi de gaz problemiyse bu çocuğun neden bağırsakları düzene girmedi hala
böyle neden ağlayıp duruyor yaaa