nurbetulatan 04.08.2021 de doğum yaptım bir kaç gün sonra göğüslerimin üçü yara oldu ne yaptinsa ne kremler aldimsa geçmedi sonra 2 gün iylesti bidaha başladı bebeğimi çok zor emdiriyorum benim gibi olup da nasıl iylesti tavsiyelerinizi bekliyorum .. 🙂
Banu_alper nurbetulatan dediginiz tarihe gore 2 ay olmus iyilesmesi lazim hala oluyorsa yanlis emzirmekten olur herhalde tahinin uzerinde biriken yag iyi geiyormus onu duymustum ben emzirme sonrasi karbonatli suyla siliyorum sonra lanolin diye kremim var onu suruyorum ilk zamanlar olmustu yara 1 ay oldu bizimde yara olmadi daha nemli kalmasi lazim birde cevizin kabugunu 1 gun suda bekletin krem surun gogus ucuna kapak yapin cevizi bildiklerim bunlar umarim iyi gelir zira o yaralar cok fena
06082021 nurbetulatan yalniz değilsiniz benim bebeğimde sizden 2 gün sonra doğdu benimde yara oldu ve hala sızlar acir emdikte sonra ne zaman geçecek bende bilemiyorum
eylulnisa_20 Tahin yağı , evde tahin varsa üstünde çıkan yağı sürün , ama biraz bebeğin meme tam kavrayamamasindan kaynaklanır